Tyda drömmar

Jag har funderat lite över om man faktiskt kan tyda drömmar? Av det jag har lärt mig av drömmar handlar de om sådant som har hänt under dagen. Detta blandas sedan ihop till en konstig fantasi när man sover. Däremot är det vissa delar i ens drömmar som man inte kan koppla till något som hänt i ens vardag så det måste ju komma någonstans ialla fall. Kanske från framtiden då? ;)
Anledningen till att jag började fundera på detta är dels för att jag pratade med några vänner om detta för en vecka sedan och dels för att jag för ca 4 dagar sedan drömmde om att jag hade brutit foten. Sedan för 2 dagar sen så stukade jag handleden, inget allvarligt men ändå. Kanske har det en koppling? :P

Förutom dessa underliga funderingar så har min vardag tagits upp mycket av min första hemtenta på arkeologikursen om stenåldern. Den är typ klar nu och ska bara läsas igenom och lämnas in, äntligen!
Sen får jag bara hoppas på ett G iaf, ni får gärna hjälpa mig med att hålla tummarna! ;)

Nu blir det te! (jag har börjat bli en te-fanatiker igen) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback