Mot Borlänge

Jag vaknade till lite tidigt idag, vet inte varför men jag passar på att skriva ett inlägg! Nu är vi i jönköping här och idag bär det senare av mot Borlänge! Först blir det dusch, frukost och avkoppling! Få se om jag kan somna om en stund innan nu också. En lång och spännande dag väntar med ca 5 timmars bilresa ;P som tur är fick jag iordning en skiva i förrgår natt till slut så vi har haft allsång i bilen upp till Jönköping och kommer nog fortsätta lite på det spåret idag också. Mer uppdatering senare förmodar jag!
Kommentarer
Ameli

svar: Haha! Modellbild? Är du galen eller? Ser mer ut som en sur bitch :P Och ja jag får nog suga på karamellen tills jag har bestämt mig helt.



Och du är förövrigt ganska seg på att uppdatera din blogg ;)

2011-07-06 » 18:47:03
URL: http://ameliolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback