Mot Jönköping

Imorron bär det av till Jönköping, åker någon gång under eftermiddagen. 
Jag har inte packat färdigt allt än utan det får bli att göra allt det imorgon förmiddag ist. Just nu försöker jag få ihop en skiva med goa låtar som vi kan lyssna på i bilen. Det går sådär, har ca 7 min kvar att täcka (ca 2 sånger) och jag har lite problem med vilka sånger det ska vara.. men det löser sig nog, ska iaf försöka ha den klar innan jag somnar ^^
Annars har jag gjort lite förberedelser idag med. Jag har långar böcker som jag ska ha med mig! Alltid gutt att läsa in sig i en fantasivärld innan man somnar ^^ mer om dessa böcker senare. Jag skjuter upp på mycket har jag märkt, många bokrecensioner som jag har lovat som jag inte gjort än, kommer nog i ett sammanlagt inlägg senare.
Men nu över till att hitta låtar och sedan somna till en film (mumien återkomsten).

The stars are falling when you sleep
you dream of the wish for come true
you're somewhere very deep
but still feel that the wish is for you

Goodnight!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback