Jullov

YAAAAY JULLOV.
nästan...
Jag har en extra uppgift kvar som jag sitter och gör nu och jag kommer förmodligen få en extra uppgift till att göra. Sen så har vi fått arbetet vi ska göra under jul nu som ska vara inlämnat den 14 januari :P

Men annars yaaay :D snön svävar ner mot marken här med, ser väldigt mysigt ut ^^
Liten liten uppdate fick det bli nu bara för att det snart är jul :P

Bara för att göra detta inlägget ännu mer obegripligt så måste jag nämna att jag såg på julkalendern, årets att det har varit två arkeologer med där som letade efter loke den lömskes skatt som han hade grävt ner på vikingatiden ;) tycckte det var lite kul att höra nu när man har avslutat järnåldern med vikingatid och allt!

Så det var allt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback