Fallen ängel

Tisdag, ledig, snö och plugg. Hur låter detta? Instängt? Lite.
Vi fick hemtentan igår så idag har mesta tiden gått åt till att plugga och förstå frågorna på tentan.
Ironiskt nog fick jag även en bok som jag beställde förra veckan som jag hade tänkt ha som nöjesläsning innan hemtentan dök upp.. Få se om jag läser lite innan jag går och lägger mig.
Boken som jag har beställt och väntat på heter "Fallen ängel" och är skriven av Becca Fitzpatrick. Det är ett passionerat drama med stark kärlek som hamnar mitt i en kamp mellan det onda och det goda. Visst låter det spännande? :D Det ska tydligen finnas minst en del till som inte kommit ut på svenska än. När jag har läst ut den ska jag se om jag kan göra en liten bokrecension av den. Men det kan som sagt ta ett tag då jag har en tenta att sitta med till 3 december.


Vad ska man göra nu? Jag har tagit en paus från  pluggläsningen och orkar inte läsa mer för stunden inte ens från Fallen ängel så det blir att se lite repriser på program som jag missat, som unga och bortskämd ;)

Ha en mysig tisdag!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback