Första Advent

Som ingen har missat är det första advent idag. Snön yrde och for utanför fönstret hela dagen. När snön väl kommer så kommer det rejält!
Hursom helst, första advent. Vi brukar inte göra så mycket vid advent faktiskt men idag blev det lite festligare. Mamma och jag stod för middagen (bara mamma) och bjöd mormor, morfar, moster Maggan, Tommy, min bror och Caroline. Det var mysigt att sitta allihopa för att äta och prata i skenet av ett tänt ljus. :) Inte varje dag man träffar på dom heller så det var extra trevligt!
Efter det skulle min snälla bror lära mig lite jujutsji-grepp (stavas det så?) vilket jag inte var så bra på. Det roliga däremot var när han skulle säga vad de olika greppen hette :P Vissa lät så roliga att jag knappt kunde stå upp för jag skrattade så, det var nog en energikick man fått från fikat som satte igång då med, plus att jag har dålig humor. Detta blev nog inte något intressant inlägg, en genomgång av min dag helt enkelt!

Nu blir det någon film att se.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback