Julpynt

Visst är jag duktig? ännu ett inlägg denna veckan =)
Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, ha bara suttit och pluggat sagt en och annan svordom när det inte går som man vill, en och annan godisbit för att hålla kvar energin. Det går framåt i alla fall!
Nog om det.. detta tema kommer handla om julpynt!
Mamma och jag var uppe på vår extremt fullpackade vind igår och hämtade ner alla julsaker vi har där, inklusive vår plastjulgran som inte kommer skruvas ihop än på ett tag. Däremot har mamma gått omkring idag och julpyntat vår lilla lägenhet med tomtar, julstjärnor och bytt gardiner i köket. Det är mysigt när man sitter och pluggar i vardagsrummet och märker att det helt plötsligt är en tomte bredvid en eller att duken helt plötsligt blivit röd :P Det är mysigt när julpyntet kommer igång!
Det roliga måste tilläggas är att mamma även sorterade ut olika julpynt däribland gamla julpynt man själv gjorde när man var liten. HAHAHA tillåt mig skratta åt min otroligt dåliga pynt-talanger. Sen var man ju inte så gammal men ändå en del saker kan man ju undra ;) samtidigt vill man inte göra sig av med allt ändå av sentimentala skäl.

Nu blir det att se vem som åker ut i idol!
Tjao! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback