Plugg?

Jajamänsan! Detta menas med att jag har en paus i pluggandet eller rättare sagt att jag fått hjärnsläpp och har problem med att hitta alla svaren jag behöver :P
Jag kom också på att jag varit dålig med att lägga upp bilder på bloggen så jag hade tänkt visa några som visar lite av hur det sett ut för mig de senaste och de nu kommande dagarna!



Så här ser det ut just nu i vardagsrummet med pluggandet.. (Ja det ligger en fjärrkontroll där med). :P
Blir irriterad på mig själv att det går så långsamt för mig att hitta svaren jag behöver i alla böcker!
Så ser det ut för mig ialla fall inomhus.



Och såhär ser det ut utanför köksfönstret. (Ja ams såhär ser det ut i nybban nu) :P
Det bästa med denna bilden som man ser är att det är blå himmel och solen lyser för en gång skull! Det har varit så mörkt och grått de senaste dagarna med massa snöfall. Detta blev som sagt resultatet.

Över till pluggandet!



Kommentarer
Ameli

Haha ser roligt ut både inomhus och utomhus! Och föresten ni har fasikenmer snö än vi har här uppe i jönköping! :P

2010-11-29 » 22:28:58
URL: http://amelisdrawpaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback