Update!

Dags för en update!
Vi börjar med skolan. Jag har nu gjort min tenta i bronsålder vilket jag är ganska säker på att få ett G i. Sedan har jag fått resultat från stenålder varav jag var ett halvt poäng ifrån VG! extremt irriterande :P Och idag började kursen om järnålder så det flyter på bra.
Sedan tar vi fritiden. Jag behöver en hobby! jag har spelat spel på datorn men jag tröttnar snabbt på dom och nu har jag inget att läsa riktigt i skolan och kommer inte på någon bra film att se så allt är lite tråkigt just nu.
Förutom i lördags då det var halloween-fest med temat disney/tecknat. Det var riktigt roligt :) jag var en fé och det var kul att se vad alla andra hade klätt ut sig till. ^^
Finns det något mer att uppdatera i? i så fall gör jag en update till lite senare :P

Bara för att visa hur tillfälligheter kan vara ironiska... Jag var lite halvt sur för att jag var så nära ett  VG i tentan om stenåldern så jag surfade runt på nätet och gick sedan in på en "spel-sida". Det första spelet jag hittade då var detta: Stenåldersracing. -.- Det är så ironiskt och jag blir nästan skadeglad för mig själv för att det var så ironiskt :P ska man skratta eller gråta? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback