Julkänsla?

Jag vet att det låter lite fel att få julkänsla såhär nu i början av oktober men det bara blev så när jag var med några vänner häromdagen. Det var mörkt ute vi hade tända ljus och åt äppelkaka med kanel till! (plus att vi hade druckit lite som egentligen inte ska skrivas in). Det slutade ialla fall med att vi satte på några gamla jullåtar som man brukar lyssna på vid juletid. Om jag inte visste att det var i slutet av september så skulle jag gissat på att vi var i mitten av december den kvällen. Det fick mig att börja längta lite till julen eller så längtar jag ännu mer till sommaren igen och vill bara att julen ska vara över ;-)

Nog om julesnack nu redan! Vi får ta en dag i taget och då är det halloween som är den närmsta högtiden om jag inte glömt någon annan. Då kommer vi förhoppningsvis ha vår traditionella halloweenfest som från början handlar om att fira två kompisars födelsedagar.

Det märks ialla fall att vi är påväg in i den mörka, kalla och läskiga sidan av året och då får vi vara förberedda med att se ljuspunkterna i vår tillvaro! ;-)

Tack för mig och god natt!
Kommentarer
Ameli

Hhaa det var ganska så roligt att vi spelade julmusik på hög nivå den kvällen ;).



Hoppas verkligen också att det blir halloweenfirande detta år, nu är det ju ändå extra speciellt då vi fyller 20! :D

2010-10-05 » 13:30:53
URL: http://amelisdrawpaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback