Musikskivor!

Jag behöver en skiva med bra musik! Jag har sådan otur att när jag kör till skolan så brukar det mestadels bara vara reklam och massa prat när jag vill lyssna på bra musik!
Därför ska jag försöka trixa ihop en bra klump med musik, om ni har några bra förslag får ni gärna komma med dom! Något som man kan bli lite pigg till så man kan bli lite glad när man är på väg till skolan =D
Sedan skulle jag vilja ha en liten "läskig" musikskiva eftersom halloween snart är här och det kan vara kul att skapa lite stämning med hjälp av musik. Precis som jullåtar skapar julstämning. Låter det inte som en bra idé?? =D sen kan man ju använda den skivan till att skrämma sina kompisar om man ska köra dom någonstans så kan man ha en låt där någon börjar viska något tyst i början ELLER typ skriker till sådär läskigt XD det hade varit kul!

Så nu ska jag sluta gå vidare på det, kort och gott, har ni förslag på några bra låtar eller lite "läskig" musik så ge mig gärna förslag!
Kommentarer
Ameli

Åhh tack snälla du! :)



Hur går det med dina cd-skivor ?;)

2010-10-25 » 17:52:13
URL: http://amelisdrawpaint.blogg.se/
Ameli

Tack Lina, ja visst hade det varit kul att se hur jag ser ut i den färgen? Ja precis det är det jag oroa mig lite för att jag liksom ska ångra mig, men man måste ju våga chansa lite ;)

2010-10-26 » 17:42:02
URL: http://amelisdrawpaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback