Te!

Te funkar till det mesta! Varje gång när jag börjar bli sjuk eller är sjuk så tar jag en kopp te och det hjälper faktiskt, en stund iaf! Te med honung ska det vara så blir det mumsigt! Det har varit, eller är en fantastiskt fin höstdag idag och jag har inte kunnat gå ut då jag inte mår bra.
Fast jag måste ut och gå en liten runda känner jag, inte ofta man stöter på sådana här dagar men först en kopp te =D

Vad jag annars gjort idag? Det är inte så mycket man kan göra än att se filmer, serier eller läsa. I mitt fall blev det lite Glee (<3) och filmen "sagan om ringen: Konungens återkomst", annars bara TV. Extremt långtråkigt, men nu ska jag ut en liten runda iaf hoppas jag! =)


TE! Skulle försöka iaf göra en cool bild på mitt te xD
Detta är "lipton blue fruit tea" med honung! Yumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback