Välkommen till min nya blogg!

New times and new roads
old me and old shit!

Detta ska då vara min nya blogg! Jag vet inte riktigt vad jag kommer att skriva om men det blir väl mest min vardag och om kultur ibland då jag pluggar på kulturmiljöprogrammet på Linnéuniversitetet med inriktning arkeologi.
Designen på bloggen kommer förändras allt eftersom min duktiga webbdesigner-kompis ska få ha denna som expriment för att utveckla sina kunskaper!

Det duger väl som ett första inlägg tycker jag!

Natti natti!

Kommentarer
Bene

Hej hej!

2010-09-20 » 22:37:56
Ameli

haha yay! :) ÄR det jag som är din "duktiga" webbdesigner kompis?, ÄR dock inte så duktig nu men kommer väll bli kanske! :D

2010-09-20 » 22:39:59
URL: http://amelisdrawpaint.blogg.se/
Lina

Heeeeeeeeeeeeej! Bene du får med skaffa en blogg nu som jag kan skriva hej på!

2010-09-20 » 22:54:19
Maria

Liiiiiina ;D nice blogg :D vi få blogga för fullt nu :P

2010-09-20 » 23:04:20
URL: http://m-martensson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback