Dator och mobil

Jag behöver nya materiella ting! En dator och en mobil. Jag får sitta vid mammas arbetsdator nu istället och kan inte titta eller spela det jag vill, irriterande. Sedan har jag inte så mycket kunskap om datorer så jag kan titta ut en ny bra dator helt själv, utan behöver lite hjälp med det. Verkar dock lite svårt att få hjälp med det då mina kunniga vänner är upptagna på annat håll ;P Min kära vän har lånat mig hennes gamla mobil som jag kan ha ett tag, vilket jag är väldigt tacksam för! =) Sedan gäller det ju att ha pengar till allt med, där kommer jag förhoppningsvis få jobbet som jag var på arbetsintervju på idag! Som svar på frågan, det gick ganska bra faktiskt, inte så invecklat och obehagligt som jag föreställt mig som tur är. Besked får jag på torsdag, håll tummarna!!

Nu får jag snart göra ett annat slags inlägg på bloggen istället för vardags-baserat, får bli ett flum eller poesi inlägg nästa gång tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback