Födelsedag bland annat

tjohoo!
En uppdatering av mitt intressanta liv! Jag är nu 21 år gammal.. ja gammal, kommer ihåg min 20-årskris? försöker att inte få tillbaka det ;P Hursomhelst! Jag fick en underbar present av söta vännen, snälla brodern och hans roliga flickvän; en kvälls standup i Borgholm med ett par riktigt kända komiker! Riktigt roligt! Autografer och bilder är sparade, verkligen en minne! Annars har jag börjat kolla mycket på Ghost hunters igen och även börjat spela ett spel som jag var beroende av förut ett bra tag (nej inte WoW).
Just nu har jag besök av ett par vänner från andra delar av Sverige, det dumma är att det är svårt att komma på vad man kan hitta på för saker i nybro... Mitt bästa förslag hittills är att sticka till kalmar och bada (vita sand?!). Sedan en lite rundtur får vi väl hinna med och sedan får vi se vad som händer ^^ Det blir iaf öland imorron!
Något annat jag ska tillägga... jo jag fick en utekväll av vänner också en helgen efter jag fyllde då de även sjöng för mig, ja pinsamt. hmm ne  nu kommer jag inte på mer.
Nu blir det att fortsätta se på Ghost hunters innan de andra har riktigt vaknat och redo för frukost!

PS HATAR getingar...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback