Jobbintervju och karuseller?

Mina gäster har åkt hem, det gjorde de i söndags redan. Det var riktigt kul att ha dom här! Vi var på stranden, mest solande och lite badande (inte för min del däremot). Jag visade dom runt lite i stora staden osv. Festande hann vi med typ alla dagar så det var skojsigt! Nu är det över till vardagen igen, fast jag har ordning på dygnsrytmen denna gången iaf. Det känns riktigt bra! Just det! Ska på arbetsintervju på måndag. Blev mycket prat samtidigt om olika saker här märker jag. Jo,jo arbetsintervju på McDonalds, inte världens bästa jobb kanske, men det skulle kanske kunna ge mig betalt för att äntligen kunna fixa mitt eget snart. Vore riktigt gutt ^^

Annars var jag på marknad igår och åkte till och med en karusell. Jösses vad det var längesen jag åkte en karusell överhuvudtaget och vad kul det var! Får verkligen göras om snart, liseberg någon? :D
Däremot är jag livrädd för karuseller på hög höjd, svettas bara jag tänker på det. Därför har jag svårt för de stora bergochdalbanorna. De ska testas någon gång! Har bara åkt lisebergsbanan på liseberg bör ju tilläggas så går det räkna ut vilka liknande karuseller jag har kvar att testa.
Det var nog allt kul jag hade att förmedla idag, inte så mycket men lite iaf!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback