Jaha!

Jaha! det har varit jullov på bloggen nu med.
Min jul har inte varit särkilt intressant faktiskt så finns inte så mycket att skriva om.
En vanlig vardag har börjat formas igen, fortfarande lite problem då  man har dygnat under lovet, fast det ska nog gå bra. Anledningen till att detta blir ett "jaha-inlägg" är just för att det är oerhört ointressant och onödigt. Att ens läsa dessa rader kommer vara en waste of time. Bara för att göra det mer onödigt så fortsätter jag ett par rader till. Kan framföra en del självklarheter för skojs skull! Det är kallt ute fortfarande, året är nu 2011 och en ny vecka har börjat.
Jag ska nog sluta med att beställa saker över internet nu med förutom böcker för det vill inget annat än att krånga.. Ska skicka tillbaka ett spel till onoff för att de hade fel produktbeskrivning på deras hemsida. Det irriterande är att det inte bara är att skicka tillbaka produkten utan man var tvungen att fylla i något formulär, skriva ut det och sedan lägga ner allt i ett paket och skicka iväg det..
Ska nog försöka ha en sådan "jobba-på-dag" imorgon, då man kan göra allt nödvändigt som behövs, såsom läsa läxor, betala räkningar, städa osv. Därför får vi hoppas att jag har lite mer energi imorgon än vad jag har haft idag och en månad tillbaka.

SÅ detta får bli slutet på mitt onödiga inlägg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback