En annan repeat-låt

En kompis påminde mig häromdan hur bra Breaking Benjamin är!
Det var länge sen jag lyssnade på hans låtar och dom är ju så bra! Så nu är jag fast i dessa låtar men det är framförallt en låt som jag har fastnat för nu som spelades i min kompis bil på väg hem från bion i lördags.
Så nu ger jag er: Breaking Benjamin - Dear Agony även från albumet "Dear Agony". Irriterande att det albumet inte finns ute på spotify?


Dear Agony 
Just let go of me 
Suffer slowly 
Is this the way it's got to be? 
Don't bury me 
Faceless enemy 
I'm so sorry 
Is this the way it's got to be? 
Dear Agony


Kommentarer
Ameli

Den är bra den låten faktiskt!

2011-07-22 » 18:34:52
URL: http://ameliolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback