En pause hemma

Nu har jag spenderat midsommar på Öland med Ameli! Vi hade det väldigt kul, kom dock inte in på strand pga så låång kö plus regn som ville vara med och förstöra men vi hade det kul ändå! 
Nu är jag hemma ett litet tag och återhämtar mig innan det är dags för nästa utflykt på onsdag! Då bär det av till Jönköping för att på trosdag bege sig mot Dalarna! Mycket som ska göras tills dess, bränna skiva, få tag på sovsäck osv.. och så lite som jag har gjort ;) Kommer bli stressigt imorron men det får jag ta, idag vill jag bara skita i det mesta och ta det lugnt, är det för mycket begärt?;P
Nu kommer jag se en film eller spela sims 3 (ja jag fattar inte varför jag har börjat spela det faktiskt).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback