Midsommar på Öland!

Jag vet att det är mycket jag ska gå igenom på bloggen som jag har sagt såsom min uppsats och bokrecensioner men jag orkar inte prata om det idag utan om midsommar! Jag ska tillbringa min midsommar på öland i år igen. Det ska bli riktigt kul att få slappna av och ha trevligt med iaf en vän, få se hur midsommarhelgen utartar sig sen. Jag sticker imorgon, vilket kommer bli lite rörigt med tanke på att det är midsommarafton då och jag kommer hem på söndag. Sedan är jag bara hemma ett par dar innan det blir ytterliggare en resa! Mer om den senare ^^ 
Vi kommer ha riktigt roligt på Öland! Hoppas att vi kan träffa andra kompisar som ska dit också så blir det superduper roligt!
Ameli kommer döda mig men dettta är en bild från midsommar
förra året, 2010, vilket var en riktigt rolig midsommar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback