Schema för morgondagen

Nu har sommarn börjat och opponeringen är över (gick helt okej!). Dessutom har jag hunnit sola och blivit bränd, härligt! ;D Min dator gick sönder också men efter mycket hjälp fick vi den att funka igen, ;D jag är sååååååå glad nu haha. är lite handikappad utan min dator, och mobil bör tilläggas. Men nu är det bra med det och jag är glad!
Dessutom har jag hunnit läsa ut en bok till men det får bli en recension på den senare, orkar inte göra det nu.
För att göra detta inlägget roligare så gör vi detta till ett "planschema för morgondagen"!
Alltid lika kul att spalta upp saker då det faktiskt ser så organiserat ut.
  • Gå upp tidigt, sticka till doktorn och ta blodprov
  • ta ut medicin på apoteket plus köpa en ny lotion och "after sun"
  • städa på mitt rum och rensa garderoben (detta är i stort behov av städning)
  • Se om jag fått tillbaka min uppsats för rättning och kanske fixa till det
  • Sedan får vi se vad som händer, kanske det blir en film hos amsie ^^
Inte så mycket men lite att göra imorgon ;P Endast jag som har nytta av denna informationen också men det kan vara kul att skriva ut iaf.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback