Sommarplaner (hittills)

Idag blir det abra en liten uppdatering på hur saker och ting står till här. Har inte skrivit något på ett tag nu och jag orkar inte göra något mer intressantare.
Jag håller nu på att göra färdigt min b-uppsats i arkeologi, det har varit stressigt men otroligt intressant också! Kommer förmodligen göra en bättre kommentar över detta sen när jag har skrivit klart den och haft opponering på den. Usch, opponeringen är läskig...
Hursom helst! Förutom skolarbetet är det faktiskt bra, men jag har blivit gansk rastlös på sistone när jag intalar mig att jag ska ta en pause från arbete (som nu ikväll). Det blir lite svårt att slappna av.
Sommaren är ju här nu vågar jag säga och jag längtar otroligt mycket till man är ledig, många planer som har diskuterats, vore kul om de flesta av dessa kunde slå in. Bara för att det är extremt ointressant så ska jag rabbla upp en del av dessa planer (kommer säkert tilläggas en del). Sedan är det en del planer som bara jag vet om än så länge xD
  • Midsommar! Förhoppningsvis uppe i Dalarna om vi kan ta oss dit, vore extremt kul!
  • En Londonresa, detta hade ju varit en dröm, hoppas att ekonomin räcker. Dessutom att min kära vän kan ta ledigt från sommarjobbet.
  • Jag skulle vilja göra en tältövernattning, helst på Öland i närheten av stranden där man kan grilla och ha lite musik med sig, bara kvällsbad och allt. Låter inte det mysigt?! det svåra är att få till att alla kan vara med...
  • Jag måste få till en liten fest! Eftersom jag inte hade någon 20-årsfest förra året måste jag få till en 20+21-årsfest, vore lite sorgligt annars faktiskt..
  • BADA, SOLA, LÄSA, jag badade inte alls mycket förra sommaren egentligen, sola var jag bättre på  men det tar lite längre tid för mig att få färg så det krävs tid och solkräm. Jag har många skönlitteraturer jag vill läsa som jag ska försöka ta mig igenom!
  • En resa ner till Blekinge med mamma, vi har pratat om att ta en spa-helg, det är vi värda! ;D
Om allt detta skulle slå in kommer jag ha min livs bästa sommar! ^^
Tills vidare! ha en bra start på sommaren ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback