Ny dator med mera

SÅ nu har jag skaffat en ny dator efter att min plötsligt gick helt sönder så nu har jag en asus! Fått många kommentarer på att det ska vara bra så jag litar på det! 
Skolan har också dragit i full gång och jag känner att jag har mer energi nu och är helt peppad! Kan nog handla om att vi ska ut på utgrävning snart! Kommer gå in mer på vart vi ska gräva och hålla en uppdatering om det längre fram då det snart är dags. Måste bara säga att vi är bara fem stycken i vår klass nu, väldigt liten men vi känner till varandra väldigt bra och har roligt tillsammans så det ska bli skitkul att spendera fyra veckors grävning tillsammans med dom. Bara att få göra lite praktisk arbete efter två års teori kommer bli kul. Jag är redo!
Annars har det väl inte hänt så mycket faktiskt, tar en dag i taget bara.
Denna helgen ska jag upp och umgås med lite äldre släktningar dvs mormor och hennes systrar, även om det blir en del pluggning samtidigt så kommer det bli kul. Kanske hinner med en liten nyttig shoppingrunda ;)
Vad annars kan man berätta... som det låter nu så handlar mitt liv om datorn och skolan. Det är ju iofs delvis sant haha men det låter så tråkigt, jag kanske har det så tråkigt utan egentligen inse det.. tåls att tänka på. Nu har jag ämnet till nästa flum-inlägg "Tråkigt utan att veta". Ja så får det bli! Dags för ny dikt eller något med tror jag. Jösses jag har vatt lat med detta.
Blev ett ganska långt inlägg ändå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback